من یه کاجم...

خرید بک لینک
كی ميدونه
آدما بايد چند بار دلتنگ يه چيزی بشن
تا فراموشش كنن؟..
اگه دلتنگی برگ باشه
و فراموشی پاييز،
آخره پاييز كه بشه بايد همه برگات بريزه و فراموش كنی ،
اما ميدونی من هميشه يه درخت كاجم ..
نميريزه اين دلتنگيا از تنم ...:))

...Death Love...

ما را در سایت ...Death Love دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 3:08

صفحه بندی