تجسم کن کنارت باشد...شب...قبل از خواب...نگاهش کنی تا مطمین شوی که هستکه می ماند...صبح که بیدار می شوی،هنوزم هست!که خواب نیستکه حقیقت دارد بودنشفکرش را بکن...نگرانیت را بفهمد،نگاهت کند،ببوسدت،نزدیکتر شود،طوری که نفسش صورتت را گرم کند،بگوید:بخواب عزیزم،کنارت هستم...واین یعنی زندگی...خودِخودِ زندگیــــ... ...Death Love...
ما را در سایت ...Death Love دنبال میکنید
برچسب: زندگی سلام,زندگی سلام اخشابی,زندگی سلام هایده,زندگی سلام خورشید روی بام,زندگي سلام,زندگي سلام مجيد اخشابي,زندگی سلام اخشابی دانلود,زندگی سلامت,زندگی سلام روزنامه خراسان,زندگی سلام خورشید روی بام اخشابی, نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 12:24