
تابلوی اعلانات دلم!!! رفیق باور کن که خیلی خسته ام ... ولی میخندم که تو ناراحت نشی :) xa0 xa0 به درخت نگاه کنقبل از اینکه شاخههایش زیبایی نور را لمس کندریشههایش عمقِ تاریکی را لمس کرده!گاهاً، برای رسیدن به نور باید از تاریکیها گذشتایشالا که امروز برات پر از «زیبایی و نور باشه و سعادت» . Ami...
ادامه مطلب
تجسم کن کنارت باشد...شب...قبل از خواب...نگاهش کنی تا مطمین شوی که هستکه می ماند...صبح که بیدار می شوی،هنوزم هست!که خواب نیستکه حقیقت دارد بودنشفکرش را بکن...نگرانیت را بفهمد،نگاهت کند،ببوسدت،نزدیکتر شود،طوری که نفسش صورتت را گرم کند،بگوید:بخواب عزیزم،کنارت هستم...واین یعنی زندگی...خودِخودِ زندگیــــ......
ادامه مطلب