
نمیدونم چرا ؟ولی تو این ده روزه چه دیوانه وار شادمچقد جالب که خوشحالم انگار کسایی هوامو دارن شاید تو این روزا بیشتر هوامو دارنشاید بغلت میکنن میگن گریه کنآخه میدونن چی کشیدم آخه آقای خوبیانآخه....آقام سید الشهداست......
ادامه مطلب
تجسم کن کنارت باشد...شب...قبل از خواب...نگاهش کنی تا مطمین شوی که هستکه می ماند...صبح که بیدار می شوی،هنوزم هست!که خواب نیستکه حقیقت دارد بودنشفکرش را بکن...نگرانیت را بفهمد،نگاهت کند،ببوسدت،نزدیکتر شود،طوری که نفسش صورتت را گرم کند،بگوید:بخواب عزیزم،کنارت هستم...واین یعنی زندگی...خودِخودِ زندگیــــ......
ادامه مطلب